VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY E-SHOPU  

obchodnej spoločnosti Techhouse s.r.o., so sídlom Ovsištské nám. 1, 851 04 Bratislava – mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 50 298 038, DIČ: 2120271142, IČ DPH: SK2120271142, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 111143/B

ČLÁNOK I.

VYMEDZENIE NIEKTORÝCH POJMOV

  • Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Obchodné podmienky“) upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán pri plnení zmluvy uzatvorenej prostredníctvom webového sídlatechhouse.sk (ďalej aj ako „E-shop“).
  • Obchodníkom sa rozumie obchodná spoločnosť Techhouse s.r.o., so sídlom Ovsištské nám. 1, 851 04 Bratislava –mestská časť Petržalka, Slovenská republika, IČO: 50 298 038, DIČ: 2120271142, IČ DPH: SK2120271142, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 111143/B(ďalej aj ako „Obchodník“).
  • Zákazníkom v právnom postavení spotrebiteľa sa rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania(ďalej aj ako „Zákazník“).
  • Zákazníkom v právnom postavení podnikateľa sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. (ďalej aj ako „Podnikateľ“).
  • Na Zákazníka v právnom postavení Podnikateľa sa nevzťahujú tieto Obchodné podmienky s výnimkou čl. I. až IV.týchto Obchodných podmienok, ktoré sa použijú primerane.
  • Kúpnou zmluvou sa rozumie zmluva podľa týchto Obchodných podmienok uzatvorená medzi Obchodníkom v postavení predávajúceho a Zákazníkom v postavení kupujúceho, ktorej predmetom je prevod vlastníckeho práva k predmetu kúpy z Obchodníka ako predávajúceho na Zákazníka ako kupujúceho za dohodnutú odplatu (ďalej aj ako „Kúpna zmluva“).
  • Za predmet kúpy sa považuje tovar inzerovaný vponuke na kúpu v E-shope (ďalej aj ako „Predmet kúpy“).
  • Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy. Prípadné ďalšie písomné dojednania odchýlne od týchto Obchodných podmienok majú prednosť pred ustanoveniami týchto Obchodných podmienok.
  • Obchodné podmienky a Kúpna zmluva sú vyhotovené v slovenskom jazyku a spravujú sa právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  • Obchodník si vyhradzuje právo meniť Obchodné podmienky podľa vlastného uváženia. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok.
  • Občianskym zákonníkom alebo „OZ“ sa rozumie zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
  • Obchodným zákonníkom alebo „OBZ“ sa rozumie zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
  • Zákonom o ochrane spotrebiteľa alebo „ZoOS“ sa rozumie zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Zákonom o ochrane osobných údajov sa rozumie zákon č. 18/2018 z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Zákonom o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov sa rozumie zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  • Obchodník je platiteľom
  • Akékoľvek platby podľa týchto Obchodných podmienok sa vykonávajú v mene EURO.

ČLÁNOK II. 

UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

  • Zákazník si môže objednať Predmet kúpy prostredníctvom nákupného košíka v E-shope Obchodník
  • Informácie o vlastnostiach Predmetu kúpy v zmysle § 5 1 písm. a) ZoOS sú dostupné v rámci inzerovanej ponuky v E-shope.
  • Odoslaná objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy a pre Zákazníka je záväzná.
  • Kúpna zmluva medzi Obchodníkom a Zákazníkom vzniká až na základe záväzného potvrdenia objednávky zo strany ObchodníkObchodník potvrdí objednávku obvykle do 24 hodín od doručenia objednávky.
  • Zákazník je oprávnený vykonať objednávku v rámci zákazníckeho účtu po predchádzajúcej registrácií na E-shope alebo vyplnením objednávky bez registrácie.

 

ČLÁNOK III.

CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY

  • Kúpna cena Predmetu kúpy ponúkaná Obchodníkom v E-shope je uvedená vždy v inzerovanej ponuke Predmetu kúpy, pričom ide o konečnú cenu vrátane DPH. Ak je v inzerovanej ponuke oznámené zníženie ceny, Obchodník vedľa zníženej ceny vždy uvedie aj cenu, za ktorú sa Predmet kúpy predával v období 30 dní pred znížením ceny Predmetu kúpy alebo v období od začiatku predaja Predmetu kúpy v prípade, ak Obchodník začal predávať Predmet kúpy v období kratšom ako 30 dní pred znížením ceny Predmetu kúpy. Obchodník môže pri postupnom znižovaní ceny Predmetu kúpy uviesť ako predchádzajúcu cenu pôvodnú cenu Predmetu kúpy pred prvým znížením ceny Predmetu kúpy bez ohľadu na čas predaja alebo poskytovania Predmetu kúpy.
  • Obchodník si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) cenu Predmetu kúpy s tým, že nová cena sa stáva platnou dňom jej uverejnenia v E-shope. Takáto úprava ceny sa nevzťahuje na Predmet kúpy uvedený v objednávke Zákazníka.
  • V prípade, ak sa v E-shope objaví pri niektorom Predmete kúpy cena evidentne chybná, napr. keď sa cena Predmetu kúpy výrazne odlišuje od ceny obvyklej alebo sa z dôvodu chyby systému pri ponuke Predmetu kúpy objaví cena “0 EUR”, “1 EUR”, resp. je evidentné, že v ponuke Predmetu kúpy chýba alebo je navyše jedna alebo viac číslic, Obchodník nemá v týchto prípadoch povinnosť dodať Predmet kúpy za cenu chybnú, ale môže Zákazníkovi ponúknuť dodanie Predmetu kúpy za cenu riadnu. Ak Zákazník v takomto prípade s oznámenou novou cenou za Predmet kúpy nesúhlasí, nebude viazaný návrhom Kúpnej zmluvy.
  • Akciové ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akciového tovaru alebo po dobu časovo určenú. Akciové ceny a zľavy na Predmet kúpynie je možné kombinovať navzájom.
  • Obchodník umožňuje Zákazníkovi vykonať ten spôsob platby, ktorý je k dispozícii v rámci objednávky.
  • V prípade, že si Zákazník vyberie zaplatenie kúpnej ceny formou splátok, podmienky sú uvedené tu.
  • Platba je možná len v mene EURO.

ČLÁNOK IV. 

DODACIE PODMIENKY

  • Dodanie Predmetu kúpy bude realizované podľa dostupnosti a prevádzkových možností Obchodník V potvrdení oprijatí objednávky Obchodník uvedie informáciu o predpokladanom termíne dodania Predmetu kúpy. Obvyklé dodanie sa realizuje do troch pracovných dní u väčšiny tovaru, max. však do 30 pracovných dní. V prípade, že Predmet kúpy nie je možné z objektívnych dôvodov zabezpečiť, Obchodník o tom bezodkladne upovedomí Zákazníka. V prípade, že v tejto súvislosti Zákazník zaplatil Obchodníkovi akúkoľvek platbu, táto bude Zákazníkovi bezodkladne vrátená.
  • Obchodník zabezpečuje dopravu Predmetu kúpy spôsobom, ktorý je umožnený v rámci objednávky. 32) Vlastnícke právo k Predmetu kúpy prechádza na Zákazníka úplným zaplatením kúpnej ceny. Nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty Predmetu kúpy prechádza na Zákazníka okamihom jeho dodania Zákazníkovi.
  • Cena za dopravu je uvedená v aktuálnom cenníku dostupnom na webe Obchodníka tu.

ČLÁNOK V. 

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY

  • Zákazník písomne vytkne vadu na e-mailovej adrese info@techhouse.sk, poštou na adrese sídla Obchodníka alebo na adrese predajne, ktorá je zhodná sadresou sídla Obchodníka. Pre tieto účely odporúčame vyplniť reklamačný formulár dostupný TU
  • Ešte pred samotným vytknutím vady odporúčamekonzultovať telefonicky s našou predajňou na tel. č.: 02/210 210 20.
  • Obchodník zašle Zákazníkovi potvrdenie o vytknutí vady a uvedie lehotu, v ktorej vady odstráni, pričom táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady okrem prípadu, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť.
  • Ak Obchodník odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Zákazníkovi. Ak Zákazník znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť Obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a Obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu; na opakované vytknutie vady sa § 621 ods. 3 Občianskeho zákonníka nevzťahuje. Na náklady Zákazníka spojené so znaleckým posudkom a odborným stanoviskom sa vzťahuje 509 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
  • Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má Predmet kúpy v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do 2 rokov od dodania Predmetu kúpy.
  • V prípade, že Predmetom kúpy je vec s digitálnymi prvkami, pri ktorej sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, Obchodník zodpovedá za každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas celej dohodnutej doby, najmenej však počas dvoch rokov od dodania Predmetu kúpy s digitálnymi prvkami
  • Pri použitom Predmete kúpy sa strany môžu dohodnúť na kratšej dobe zodpovednosti za vady, než 2 roky, nie však kratšej ako 1 rok od dodania Predmetu kúpy. Ak sa vada prejaví do uplynutia doby podľa predchádzajúcej vety, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal Predmet kúpy už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo vady. V prípade Predmetu kúpy s digitálnymi prvkami, pri ktorom sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, Obchodník nesie dôkazné bremeno, že digitálny obsah dodal alebo digitálnu službu poskytol bez vád počas doby uvedenej v predchádzajúcom bode.
  • Ak Obchodník zodpovedá za vadu predanej veci, Zákazník má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z Kúpnej ceny alebo právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.Zákazník môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia dvoch rokov od dodania Predmetu kúpy, ak sa strany nedohodnú inak. Ustanovenie § 509 OZ sa použije rovnako. Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo Zákazníka na náhradu škody, ktorá mu z vady vznikla.
  • Obchodník zodpovedá za vadu, ktorá bola spôsobená nesprávnou montážou alebo inštaláciou Predmetu kúpy, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ak a) montáž alebo inštalácia bola súčasťou Kúpnej zmluvy a bola vykonaná Obchodníkom alebo na jeho zodpovednosť, alebo b) montáž alebo inštaláciu, ktorú mal vykonať Zákazník, vykonal Zákazník nesprávne v dôsledku nedostatkov návodu na montáž alebo inštaláciu, ktorý mu poskytol Obchodníkalebo dodávateľ digitálneho obsahu alebo digitálnej služby.
  • Obchodníkne zodpovedá za vadu Predmetu kúpy s digitálnymi prvkami, ktorá bola spôsobená výlučne nainštalovaním príslušných aktualizácií vrátane bezpečnostných aktualizácii, ak si Zákazník aktualizáciu nenainštaloval v primeranej lehote po jej dodaní a a) Obchodník oboznámil kupujúceho o dostupnosti aktualizácie a následkoch jej nenainštalovania, b) nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia aktualizácie Zákazníkom neboli spôsobené nedostatkami v poskytnutom návode na inštaláciu.
  • Zákazník má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou alebo opravou. Zákazník si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Obchodníkovi neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mal Predmet kúpy bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Zákazníkovi značné ťažkosti.Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa druhej vety predchádzajúceho bodu.
  • Obchodník opraví alebo vymení Predmet kúpy v primeranej lehote (§ 507 ods. 1 OZ) po tom, čo Zákazník vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí Zákazníkovi s ohľadom na povahu Predmetu kúpy a účel, na ktorý Zákazník Predmet kúpy požadoval. Na účely opravy alebo výmeny Zákazník odovzdá alebo sprístupní Predmet kúpy Obchodník Náklady prevzatia veci znáša Obchodník.
  • Obchodník dodá opravený Predmet kúpy alebo náhradný Predmet kúpy Zákazníkovi na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu Zákazník dodal vadný Predmet kúpy, ak sa strany nedohodnú inak. Ak Zákazník neprevezme Predmet kúpy v lehote 6 mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže Obchodník vec predať. Ak ide o Predmet kúpy väčšej hodnoty, Obchodník Zákazníka o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie Predmetu kúpy. Obchodník bezodkladne po predaji vyplatí Zákazníkovi výťažok z predaja po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak Zákazník uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej Obchodníkom v oznámení o zamýšľanom predaj Obchodník môže Predmet kúpy na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré Obchodník účelne vynaložil na úschovu a nákladov, ktoré by Obchodník musel nevyhnutne vynaložiť na predaj.
  • Pri odstránení vady výmenou Predmetu kúpy nemá Obchodník právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním a na odplatu za bežné užívanie pred jej výmenou.
  • Obchodník zodpovedá za vady náhradného Predmetu kúpy rovnako, ako za vady Predmetu kúpy.
  • Zákazník má právo na primeranú zľavu z Kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 OZ, ak a) Obchodník Predmet kúpy neopravil ani nevymenil, b) Obchodník odmietol odstrániť vadu podľa § 623 ods. 2 OZ, c) Predmet kúpy má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci, d) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpenie od Kúpnej zmluvy, alebo e) Obchodníkvyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Zákazníka.
  • Pri posudzovaní práva Zákazníka na zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpenie od Kúpnej zmluvy podľa písm. c) a d) predchádzajúceho bodu sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota Predmetu kúpy, povaha a závažnosť vady a možnosť od Zákazníka objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť Obchodníka odstrániť vadu.
  • Zľava z Kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predaného Predmetu kúpy a hodnoty, ktorú by Predmet kúpy mal, ak by bol bez vád.
  • Zákazník nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa Zákazník spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa Zákazník spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie Obchodník.
  • Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, Zákazník môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k Predmetu kúpy. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné Predmety kúpy bez vadného Predmetu kúpy.
  • Obchodník po odstúpení od zmluvy vráti Zákazníkovi kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci Obchodníkovi alebo po preukázaní, že Zákazník zaslal vec Obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
  • Obchodník vráti kúpnu cenu Zákazníkovi alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil Zákazník pri zaplatení kúpnej ceny, ak Zákazník výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša Obchodník.
  • Obchodník nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním Predmetu kúpy a na odplatu za bežné užívanie Predmetu kúpy pred odstúpením od kúpnej zmluvy.

 

ČLÁNOK VI. 

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

  • Zákazník má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu, a to do 14 dní od prevzatia Predmetu kúpy Zákazníkom, pokiaľ nie je ďalej uvedené inak. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy podľa predchádzajúcej vety je zachovaná, ak Zákazník zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, pričom oznámenie môže adresovať v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu na adresu sídla Obchodníka alebo mailom na info@techhouse.sk. V prípade ústneho uzavretia Kúpnej zmluvy na uplatnenie práva Zákazníka na odstúpenie od Kúpnej zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie Zákazníka, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
  • Potvrdenie o prijatí oznámenia zašle Obchodník Zákazníkovi bezodkladne.
  • Pri pochybnostiach o doručení sa Zákazníkom odoslané oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak Zákazník vie preukázať odoslanie oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy na adresu, ktorú Obchodník oznámil Zákazníkovi podľa § 5 ods. 1 písm. b) alebo § 15 ods. 1 písm. a) až c) ZoOS, alebo na inú adresu, ktorú Obchodník oznámil Zákazníkovi po uzavretí Kúpnej zmluvy. Oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania Obchodníkovi na adresu podľa prvej vety, ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať Obchodníkovi z dôvodov podľa osobitného predpisu.
  • Zákazník môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej Zákazník môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu Predmetu Kúpy alebo viacerým konkrétnym predmetom kúpy, ak Obchodník na základe Kúpnej zmluvy dodal alebo poskytol viacero Predmetov kúpy. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy znáša Zákazník.
  • Zákazník nemá právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v § 19 Zákona o ochrane spotrebiteľa. Obchodník osobitne upozorňuje na nemožnosť Zákazníka odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, kedy je predmetom plnenia:
    • dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený, ako sú napr. slúchadlá;
    • dodanie Predmetu kúpy vyrobeného podľa špecifikácií Zákazníka alebo vyrobeného na mieru (napr. kabeláž predávaná na metráž);
    • dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený.
  • V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy môže zákazník využiť formulár dostupný tu.
  • Zákazník je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy zaslať Predmet kúpy späť alebo odovzdať Obchodníkovi alebo osobe určenej Obchodníkom na prevzatie Predmetu kúpy; to neplatí, ak Obchodník navrhne, že si Predmet kúpy vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak Zákazník odošle Predmet kúpy Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
  • Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy vrátiť Zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti s Kúpnou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov a to v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Kúpnej zmluvy.
  • Obchodník nie je povinný uhradiť Zákazníkovi dodatočné náklady, ak si Zákazník výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil Zákazník, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný Obchodníkom.
  • Obchodník nie je povinný pri odstúpení od Kúpnej zmluvy vrátiť Zákazníkovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je Predmet kúpy doručený, alebo kým Zákazník nepreukáže zaslanie Predmetu kúpy späť Obchodníkovi, ibaže Obchodník navrhne, že Predmet kúpy vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
  • Obchodník je povinný vrátiť Zákazníkovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti s Kúpnou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov rovnakým spôsobom, aký použil Zákazníkpri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo Obchodníka dohodnúť sa so Zákazníkom na inom spôsobe úhrady, ak Zákazníkovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.
  • Obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie Predmetu kúpy na vlastné náklady vo vyššie uvedenej 14 dňovej lehote, ak na základe Kúpnej zmluvy bol Predmet kúpy dodaný Zákazníkovi domov v čase uzavretia Kúpnej zmluvy a s prihliadnutím na povahu Predmetu kúpy nie je možné tento odoslať späť Obchodníkovi poštou.
  • Jednostranné započítanie pohľadávok Obchodníka a Zákazníka, ktoré vzniknú odstúpením od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu, sa zakazuje.
  • V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy Zákazník znáša náklady potrebné na vrátenie Predmetu kúpy Obchodníkovi.

 

ČLÁNOK VII.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 

 

  • Na právne vzťahy, ktoré nie sú upravené Obchodnými podmienkami a Kúpnou zmluvou alebo sa použijú príslušné všeobecne záväzné právne predpisy, najmä Zákon o ochrane spotrebiteľa a Občiansky zákonník.
  • Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99
  • Ak Zákazník nie je spokojný so spôsobom, akým Obchodník vybavil jeho vytknutie vady alebo sa domnieva, že Obchodníkporušil jeho práva, má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa § 11 a nasl. Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Zákazníkom a Obchodníkom, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho z Kúpnej zmluvy.Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Obchodníkom je Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, emailová adresa: ars@soi.sk alebo adr@soi.sk. Na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu môže Zákazník využiť aj platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke Európskej komisie TU
  • Pre prípad akýchkoľvek otázok, podnetov alebo žiadostí nás neváhajte kontaktovať na e-mailovej adrese info@techhouse.sk alebo na telefónnom čísle: 02/210 210 20